Translate

zondag 31 mei 2015

HAUL | Project Life

NL
Al jaren ben ik van plan om een fotoalbum te maken over mijn hele leven. Ik heb er een eeuwigheid over gedaan om alle analoge foto's in te scannen en alle digitale te verzamelen (want zo netjes en opgeruimd ben ik óók op de computer niet...), maar nu is het eindelijk zo ver! Ik kan beginnen.
Een tijdje geleden heb ik door mijn buurvrouw een nieuwe manier van een fotoalbum maken ontdekt: Project Life. Even kort voor de newbies onder ons: het is een versimpelde manier om te scrapbooken. Je koopt een map, je koopt insteekhoezen en een set kaarten. Het enige wat je in principe hoeft te doen, is de foto's samen met de kaarten in hoezen te stoppen. Natuurlijk kun je het wat opleuken met versieringen, maar dat is volledig optioneel. Ik vind dit een hele leuke manier van albums maken, maar wilde toch graag zelf knippen en plakken, dus ik heb fotoalbumpapier en een map aangeschaft (lang leve HEMA!). Nu plak ik alle kaartjes die ik wil gebruiken in de map om het album op te leuken en om op een leuke manier tekst aan de foto's toe te kunnen voegen.

Toen ik Project Life ontdekte, ben ik een beetje crazy gegaan met alle kaarten en andere spullen. Mijn eerste plan was om alles op de foto te zetten en te laten zien, maar dit zou dan een te lange en te onoverzichtelijke post worden. Geloof me: been there, done that. Daarom nu alleen de Project Life kaarten! Als jullie ook geïnteresseerd zijn en vragen hebt over producten die je vindt op bijvoorbeeld Scrobby of Scrapdelight, kun je me altijd vragen! Ik kan mezelf nu wel ingeburgerd in de scrapbookwereld noemen en bij deze twee winkels heb ik besteld.Van elke set kaarten heb ik een video gemaakt, dus als je erover nadenkt om dezelfde te kopen, kun je eerst even kijken wat voor kaarten er allemaal in zitten! Enjoy!

EN
A few years ago, I thought of the idea to make a photoalbum about my entire life. It took me a while (whiiiileee) to collect all the pictures, but now I'm finally off to a start! My neighbour told me about Project Life: a great and absolutely fun way to document your pictures. All you need is a album, some page protectors and a set (or multiple sets) of cards. You shove the picture with the rest in the sleeves and tadaa! Brand new amazingly customized album. I want to go another road, because I still want the cutting and pasting. I decided to just glue the Project Life cards on the pages and you've got a perfectly combined idea. I went a little nuts with not only the cards, but I thought it would be fun to share the cards and if you're interested in buying the same ones (I bought them from Scrobby and Scrapdelight), you can see a flipthrough of the cards in the video! Enjoy!

Project Life Plus One mini kit
Een kit met 100 kaarten en veel felle kleuren.
A kit with 100 cards and a lot of bright colours. 






We R Memory Keepers Love Note Journaling Cards
Dit keer geen design van Project Life, maar van We R Memory Keepers! Het is een kit met 100 kaarten die felle kleuren, pastelkleuren en zwart/wit afwisselt.
Not a Project Life set but a We R Memory Keepers set! It contains 100 cards, with variously bright colours, pastels and black/white. 





Project Life Good Times Value Kit
Een zwart met grijze kaartset. Het grijze lijkt alsof het met een grijs potlood is gekleurd en het zwarte lijkt vaag, alsof het een schoolbord is. Er zitten 180 kaarten in, met veel (veeel) verschillende designs.
A black and grey kit. The grey looks like when you colour with a pencil and the black looks like a chalkboard. It contains 180 cards with a lot of different designs. 






Project Life Themed Cards Watercolor Edition

40 Kaarten met verschillende designs, veel hebben een prachtig waterverf design.
40 Cards with different designs, a lot of them have a pretty watercolor effect on them.






Project Life Inspire Instagram Edition

12 Kaarten speciaal gemaakt voor het Instagram album, ik heb de core kit (met 616 kaarten) ook besteld! Zodra die binnen is, maak ik daar een aparte post over.
12 Cards especially made for the Instagram album, I bought the core kit (with 616 cards) as well! As soon as it arrives in the mail, I'll film it for you. 


1 opmerking:

  1. Ohh, dat ziet er allemaal zo leuk uit! Wel typisch van die dingen die ik meteen zou kopen en vervolgens geen idee zou hebben wat ik er mee kan doen haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!