Translate

donderdag 26 maart 2015

Refreshing fashionbrand | Esprit

NL
Tijden geleden zette ik regelmatig zelf samengestelde outfits op mijn blog. Dat vond ik altijd heel leuk om te doen; lekker het internet afstruinen voor leuke items en nieuwe combinaties. 
Vandaag is het thema Esprit. Waarom? Met al 47 jaar op de teller is Esprit uitgegroeid tot een modemerk die over de hele wereld bekend is. 
Opgestart in Californië en nu gestationeerd in Hong Kong, met een erg brede lijn aan producten. Esprit begon ooit met het verkopen van kleding uit een kofferbak, inmiddels verkopen ze van alles: van kleding tot schoenen tot horloges en paraplu's, parfums en tassen. Waar Esprit vooral om bekend staat, is de kwaliteit. Koop een jeans bij Esprit en je weet zeker dat hij een lange tijd meegaat. Ook voor basics kun je er goed terecht; niet duur én een goede kwaliteit. 

Jarenlang heeft Esprit een oubollig imago gehad. Zelf vind ik dat ze er veel aan doen om hieruit te komen en dat is te zien in de huidige kledinglijn. Ze gaan met de trends mee en houden steeds meer rekening met een jongere doelgroep. Tegenwoordig kun je er ook naartoe voor een statement item, een paar toffe schoenen of een leuke tas. Ik ben eens gaan rondneuzen op de site en dan kom je toch veel items tegen die ook heel leuk zijn voor de jongere generatie. Ze passen bij de trends van nu en veel items zijn betaalbaar. Benieuwd? Kijk hieronder voor leuke en zomerse inspiratie die met de trends vandaag meegaan!

EN
Today I’ve put together some great outfits with pieces from the brand Esprit, a 47 year old brand and still counting. Esprit is mostly worn by the older generations, but in my opinion, the youngsters miss out on something that can be great. They have some great pieces, a lot of them have a nice bohemian vibe to them. Check out the outfits I put together to see what I mean! What do you think of the outfits? Did you ever buy anything yourself at Esprit?

Klik op 'meer lezen' als je meer toffe outfits wil zien!
Één ding: strohoedjes. Al vanaf kinds af aan vind ik strohoedjes mooi en deze kleur vind ik perfect voor de lente en zomer én hij past mooi bij zwart, wit en denim. Ik dacht dat het leuk zou zijn om een paar stoere cowboy laarsjes onder de wikkeljurk te doen, voor een meer bohemian vibe.

Totally '70s style. Een gehaakt vestje, een choker, camelkleurig rokje én gladiator sandaaltjes met franjes. Een camelkleurig rokje staat al een tijdje op mijn wishlist. Ik vind de kleur erg mooi en vooral als je het combineert met alleen wit of zwart, dan springt de camelkleur er mooi uit.



Dit is misschien wel de meest casual en zomerse outfit die hiertussen zit. Een simpele streepjesjurk, flowy kimono en fijne slippertjes. Dan nog de tas; deze staat bij mij nu hoog op de wishlist. De kleur vind ik perfect voor de zomer - hij doet me een beetje denken aan strand en schepen - en het is een hele leuke vorm.

Welke outfit vinden jullie het leukst?
Kopen jullie wel eens iets bij Esprit?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!