Translate

zondag 22 februari 2015

OUTFIT | Date day

NL
Voor zijn verjaardag had mijn vriend onder andere een uit eten bon gekregen van zijn ouders.
Hartstikke leuk idee, want uit eten gaan is natuurlijk altijd gezellig!
Het was een bon van restaurant 'de Opschepper' in Steenwijk; een buffet-barbecue restaurant. Je kan ook echt je eigen vlees en vis barbecueën als je dat wil, hartstikke leuk om te doen! Drie uur onbeperkt kanen en drinken én dat voor ons ook nog eens gratis. Wat wil je nog meer?
Het restaurant is heel gezellig ingericht met veel industriële lampen. Toen ik mijn outfit ging kiezen, hield ik er rekening mee dat het een 'uit eten' outfit moet zijn, maar ook één die me warm houdt, omdat we van tevoren nog even gingen wandelen in het bos. Dat vinden Lars en ik altijd heerlijk om te doen. We reden naar Witte Paarden (a.k.a. klein gehuchtje die waarschijnlijk niet eens fatsoenlijk op de kaart staat), waar veel bos is vol met wandelroutes, maar waar je ook je eigen weg kan vinden. Witte Paarden is vlakbij Steenwijk, dus dat kon mooi. Ik koos daarom voor hoge laarzen, die mijn benen een beetje warm zouden houden. Ik vind een panty altijd mooi voor een echte 'uit eten' outfit, dus op deze manier had ik de perfecte combinatie! Dat, en ik ben tegenwoordig groot fan van all black outfit met bruine laarzen. Wat vinden jullie?

EN
My boyfriend got a coupon for going out to dinner for his birthday from his parents! A really great idea, since we love to go out for dinner. We went to 'de Opschepper' in Steenwijk, a buffet-barbecue restaurant. Three hours of shameless stuffing-yourself-full for free, just awesome. Because we also love to go for a nice walk in the forest, I had to wear something a bit warm yet neat enough for dinner. That's where the kneehigh boots come in sight. I just love wearing thights for neat outfits, to keep me warm I paired it with these knee high babies. I also adore an all black look with brown booties, so win-win. What do you think of my outfit?













Dress: H&M | Jacket: Paris2day | Shoes: Patrizia Dini (via Otto) | Rings: Primark and a jeweler
Necklace: Forever 21

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!