Translate

woensdag 18 februari 2015

OUTFIT | Abstract flower dress

NL
Padambadambadammm! De eerste outfitpost van het jaar. Ja, we zijn al halverwege februari, ik weet het. Januari is voor mij zó ontzettend druk geweest, ik weet niet eens meer hoe ik dat heb overleefd. Ik weet wel dat ik graag weer meer aan mijn blog wil werken, meer outfitposts wil maken en ik wil dit met meer regelmaat doen. Ik heb in juli vorig jaar een camera aangeschaft, maar die is echt ronduit bagger. Vorige outfitposts zijn daar ook mee gemaakt, maar foto's blijven gepixeld. Ik ga opzoek naar een écht goede camera, met écht goede lens die verschillende lichtsoorten ook aan kan. Tips zijn altijd welkom, natuurlijk! Dan heb ik er ook weer veel meer zin in. Voor vandaag heb ik mijn lieve vriendje weten te strikken om een paar kiekjes te maken van mijn outfit van vandaag.
In mijn vorige post hebben jullie deze geweldige jurk kunnen zien. Tenminste, ik vind hem geweldig! Normaal houd ik niet van blousejes, zelfs niet zo snel als ze in de vorm van een jurk zijn, maar deze print sprong eruit voor mij. Dat maakt het alleen maar gekker; het aantal bloemenprints in mijn kast is op één hand te tellen, terwijl mijn kast echt uitpuilt van de kleding. Kieskeurig wat betreft bloemenprints, is nog een understatement. Ik stijlde de jurk vandaag lekker casual met een paar zwarte laarsjes en een hoed. Een echte hop-in-and-go outfit. Wat vinden jullie?


EN
Badumbadummm! My very first outfitpost this year. Yup, it's already mid February, but January has been sooo crazy busy for me. I really want to start make more posts again, as that is a thing I really enjoy. Last July I bought a camera, which is just absolutely worthless because of the very poor quality, so I'm on the hunt for a new one. One with an actual great lens. Today I managed to get my boyfriend to shoot some pics. I'm wearing a gorgeous Missguided dress, which you could've seen in my recent haul post. I paired it really casual with a pair of black booties and a hat. A real hop-in-and-go-outfit, don't you think? What do you think of the outfit?













Dress: Missguided | Boots: Sacha | Hat: Boohoo

2 opmerkingen:

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!