Translate

woensdag 25 februari 2015

OUTFIT | My sister & me

NL
Van de drie zusjes - en een broer - die ik heb, was er vandaag één jarig! Eindelijk 18 geworden, wat een feestje. Mijn andere zus en ik besloten om een paar outfitfoto's te schieten bij het lokale bosmeertje. Het was de eerste keer dat we een écht goede camera gebruikten, maar helaas hebben we er niet goed over nagedacht. Met onze slimme hoofden stonden we tegen het licht in, waardoor sommige foto's toch best donker zijn geworden. Desalniettemin leuk, dus bij deze.

Mijn zusje heeft tegenwoordig een eigen blog; Anieksblog. Ze is helemaal into beauty en fashion, dus het is zeker de moeite waard om even een kijkje te nemen op haar blog! Aniek heeft een hele andere stijl dan ik heb, maar toch een hele leuke. Ik kan de vinger niet zo goed leggen op het (toch best wel duidelijke) verschil, maar toch vullen we onze stijlen compleet anders in. Zij houdt meer van subtiel, ik houd meer van grof. Zij houdt meer van strakke kleding, ik houd meer van losvallend. Zij houdt meer van elegant, ik houd meer van edgy/bohemian (correct me if I'm wrong, Aniek!). En toch houden we beiden van fashion. We zijn zeker van plan om meer van dit soort dingen samen te doen! Als je dan iemand dichtbij je hebt die dezelfde interesse heeft, dan is het helemaal leuk om dit samen te doen, natuurlijk. Wat vinden jullie van onze outfits? In de eerste foto's sta ik, op de tweede foto's staat Aniek.

EN
Today was one of my three sisters birthday! She became 18 years old, partyyy! My other sister and I decided to shoot some outfitpictures at a local lake. We actually used a great camera this time! It only was a bit late in the afternoon and we stood right in the light, so some of the pictures became a bit to dark, sadly enough.

My sister has her own blog: Anieksblog. She loves beauty and fashion and she is new in the scene, so you really should check her out! She and I are such different people, especially when it comes to style. She is loves subtile things, I'm more into rough accesoires. She is more elegant, I'm more edgy/bohemian. But we both love fashion and blogging, so why not pair up sometimes?! What do you think of our outfits?
 The first one is me, the second one is Aniek.










Jacket: Boohoo | Dress: H&M | Shoes: Sacha





                Jacket: H&M | Jeans: Pieces | Shoes: H&M | Watch: Huishoudbeurs

2 opmerkingen:

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!