Translate

maandag 9 februari 2015

INTERIOR | little shade of blue

NL
Ken je dat? Het gevoel dat de kleuren niet meer passen en elke veranderingen toch niet de juiste is? Dan is het tijd voor verandering! Ik heb in het huis een paar kleine aanpassingen gedaan en nu voelt het toch meer 'af'. Natuurlijk wonen we hier nog niet zo lang (nou... toch al zeven maanden), maar ik heb het toch altijd graag snel voor elkaar. Wat ik jullie vandaag ga laten zien is mijn dienblad op de salontafel. Niet te groot, niet te klein. Naar mijn mening mag hij nog wel wat groter, maar we moeten ook rekening houden met de man in huis. En eerlijk is eerlijk; het ís ook handig om veel ruimte te hebben op de tafel als je daar regelmatig je avondeten opeet onder het genot van yet another afleveringetje van Lost. Of een andere serie (lang leve Netflix!). In huis hebben we voornamelijk veel zandkleur- wit- en grijstinten, maar ik wilde er een snufje mintkleur doorheen hebben. Gewoon, omdat het kan. Wél gecombineerd met grijs en wit natuurlijk. Het moet allemaal wel bij elkaar passen. Wat vinden jullie ervan?

EN

Recently I bought a nice new touch to my home! I sometimes enjoy switching things up, just to make it feel a little more complete. We have shades of sandcoloured, white and grey in our home, but I just wanted a touch of colour. Aquablue, I just love that colour! And the shape of the jar. It has this Greek vibe to it, if you ask me. Just love it, especially together with the little lantern. What do you think of it?











Alle spullen komen bij een lokaal winkeltje vandaan, op de twee witte kaarsen na. Die zijn van de HEMA.
All this stuff is from a local store, except the two white candles. Those are from HEMA.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!