Translate

woensdag 10 december 2014

Primark haul

NL
Long time no see! Ondertussen ben ik wel druk bezig geweest, hoor! Leuke nieuwe aankopen gedaan waaronder kerstaankopen die ik binnenkort ga laten zien. Vandaag heb ik een korte Primark shoplog voor jullie. Geen praatvideo, maar een try on video! Ook wel een keer leuk, dacht ik zo.
Sorry voor de kwaliteit van de video, trouwens. Ook al zou mijn camera een HD camera moeten zijn, zo ziet het er niet echt uit. Ik denk dat ik maar even terug moet gaan naar de mediamarkt!

EN
Long time no see guys! In the  meantime I've been busy with quite a few things as Christmas shopping, which you'll all see very soon. Today I've got a quick Primark try on haul for you. Hope you like it! Sorry for the bad quality, I don't understand it as well since my camera should be a HD camera... I think I have to go back to the mediamarkt. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!