Translate

donderdag 3 juli 2014

Indruk van ons nieuwe huis!

Afgelopen zaterdag hebben we getekend voor ons nieuwe huis en we hebben ook direct de sleutel gekregen. Dat betekent voor ons dus veel werk; inkopen doen, sauzen en schoonmaken. Gelukkig ligt de vloer er al in en hoeven we geen gordijnen meer te kopen, want die konden ze we zo overnemen!
Ik heb vandaag de laatste handjes gelegd aan het schoonmaken, mijn vriend zijn vader gaat morgen de laatste hand leggen aan het verven. De woonkamer is wit geverfd, de gang ook en onze slaapkamer wordt groen/wit. Een beetje zoals de slaapkamer bij mijn moeder!

Aankomende zondag gaan we verhuizen, dus die avond gaan we er ook slapen! Ik vind het allemaal wel heel spannend, ons eerste huisje én samenwonen. Je verlaat toch je veilige thuisomgeving en moet ineens alles zelf gaan doen. En dat terwijl ik toch best wel lui ben aangelegd... Morgenavond gaan mijn vriend en ik boodschappen doen en daar heb ik écht zin in. Klinkt heel raar, maar het is voor je eigen huisje. Dat maakt het toch wel anders! Iets doet mij desondanks toch denken dat ik daar over een paar weken niet meer zo over denk, haha!

Translation: last Saturday we got our house! We also got the key, so that meaned a lot of work for us! We needed to do some shopping (what a pity haha), paint and clean. We left the painting to the dad from my boyfriend, which is very nice of him. Today I cleaned the rest of the house and now all we have to do is do some groceries and move everything! We'll be moving officially this sunday. I really feel so fortunated!


Woonkamer & keuken





Het uitzicht
The view


De slaapkamer












De badkamer



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!