Translate

vrijdag 30 mei 2014

NEW IN | salontafel!

We weten nog maar een dag dat we een huis hebben, maar we hebben alvast een salontafel gekocht. Ik weet het, het klinkt allemaal een beetje overhaast. Het was ook helemaal niet de bedoeling om direct al een salontafel te kopen - we gingen gewoon kijken bij de nieuwe meubeloutlet in de stad. Die was mega groot en we wilden wel even kijken wat voor spullen ze hadden staan. We kletsten even met de eigenaar daar en zij vertelde ons dat alles wat ze hadden, in het pand stond. Het is een 3500m2 pand, dus dat was véél. Van sommige tafels waren er meerdere, van sommige stonden er maar 1. Dat betekent dus dat er ook maar 1 is. Toen kwamen we hem tegen, onze salontafel. Mijn vriend vond hem direct mooi, ik vond hem direct mooi. De prijs was ook nog eens mooi; maar €195 voor een gloedje nieuwe salontafel. In het hele pand stond er maar één van en daarom hebben we hem (bijna, want ik heb eerst een half uur staan twijfelen, totdat het mijn vriend op de zenuwen begon te werken) direct gekocht. Hij mag daar (gelukkig) nog 6 weken overnachten voordat we hem komen ophalen. Deze foto heb ik toen gemaakt, om hem nog met een andere tafel te kunnen vergelijken. Sorry dat het niet de mooiste foto is - ik weet het - maar ik wilde het toch even met jullie delen! Volgende week gaan we (hopelijk) naar de Ikea en dan maak ik wel een soort Ikea shoplog voor jullie - met wat betere foto's. Fijn weekend allemaal! X

Translation: yesterday we got our house and today we've got our coffee table. It seems a bit rushed, I know, but we didn't intent to buy one this quick. We were just checking out the new furniture outlet store, were we saw this beauty. My boyfriend loved it, I loved it. I did hesitate for about a half an hour, untill my boyfriend became almost grumpy, and than I just jumped in the deep and we bought this amazing table. I made a picture to compare it with another lovely table we saw at another store (which was €355 more expensive, so the choice was less hard), but this does mean the picture is less flattering. I'm sorry for that, but I just wanted to share this! Hopefully we'll visit Ikea next Saturday, then I'll make some proper pictures about all of our new stuff. Enjoy your weekend guys! X


3 opmerkingen:

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!