Translate

woensdag 19 maart 2014

NEW IN | Gladiator sandaaltjes

Ja, alweer een new in  post! De laatste deze maand, dat wel helaas.
Ik heb vorige maand via eBay de stoerste gladiator sandaaltjes ooit gekocht! Eerst wilde ik een paar van Steve Madden (Scandlus) kopen, al moet ik zeggen dat ik dit paar nog veel mooier vind.
Omdat het stuk op de wreef van je voet een beetje breder uitloopt, denk ik dat de veters mooier 'vallen' op je voet. Én een stukje goedkoper dan het Steve Madden paar! Al scheelde het door de invoerkosten niet erg veel... Al lag dit aan Nederland! De verkoper heeft een lager bedrag op het pakketje gezet, zoals veel mensen uit China doen. Op de doos stond dat ze 15 dollar zijn geweest. Van de Nederlandse douane kreeg ik een brief dat ze de waarde niet konden taxeren en dat ik dit hierom moest opgeven. Dit heb ik naar waarheid ingevuld en uiteindelijk moest ik dus toch nog invoerrechten betalen! Een beetje jammer, maar ik ben wel heel erg blij met ze.

Ik heb ze hier gekocht. Ze hebben een hak van 8,5 centimeter, dus realistisch om op te lopen. Je kan ermee naar school en in de zomer is het zelfs niet te warm om hier moeite voor te doen. Ook hebben de mensen waar ik ze heb gekocht, er een voetbed in gelegd! Dat is wel superfijn. Ik heb al heel veel styling ideeën voor deze schoenen, dus daar zullen jullie snel wat van zien! Ook heb ik ideeën voor een lente lookbook, dus nu nog even iemand ronselen die wat tijd daaraan wil spenderen met mij.

Translation: yes, another 'new in' post! But the last one this month. I bought these amazing gladiator sandals from eBay, here. I first wanted to buy the pair from Steve Madden, but to be honest: I like these better. Those flatter your feet better because of the wider part at the instep. They have a 3,3'' heel, which is really reasonable for the spring and summer I think! I can even wear them to school.
I have got a lot of styling ideas with these ánd I'm planning a springlookbook!
Now I only have to find a person who wants to help me make one, haha!



Click 'read more' to see some pictures of me wearing them!





























Wat vinden jullie van mijn nieuwe schoenen? Ik ben verliefd! // What do you think of my new shoes? I think I'm in love!

3 opmerkingen:

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!