Translate

zaterdag 21 december 2013

10x10 Challenge, de winter editie.

To translate this article, hit the 'translate' / 'selecteer een taal' button left on top.
Een paar maanden geleden deed Liese van Cats and Dresses een hele interessante challenge. De 10x10 challenge. Het idee is eigenlijk om 10 items te kiezen die je al hebt, inclusief de schoenen, waarmee je 10 verschillende outfits gaat samenstellen. Je blaast dan eigenlijk de kleren die je al hebt een nieuw leven in. Sinds mijn koopverbod en mijn steeds groeiende wishlist, leek het me wel leuk om aan deze challenge mee te doen!

De regels zijn niet moeilijk:
- 10 items, inclusief schoenen
- ... maar exclusief accesoires en tassen
- zoek uit je 10 items 10 outfits die je ervan kan maken
- enjoy!

Omdat het winter is (het is officieel!) heb ik een wintereditie voor jullie.
Propvol met jasjes, lange broeken, thermoleggings en stevige stampers om door de sneeuw te kunnen banjeren. En dat zonder dat je voeten het onderweg begeven van de vrieskou. Het lijkt me wel leuk om dit elk seizoen een keer te doen! Niet boos worden als je weinig ziet veranderen, mijn stijl blijft wel een beetje hetzelfde van de herfst naar de winter... Ik ben niet iemand die ineens overschakelt op dikke truien, ik doe liever een extra laagje onder m'n shirt. Op de een of andere manier houd ik niet zo van truien, het voelt een beetje simpel. Maar anyway. Dit zijn de 10 uitgekozen items.

Te beginnen met de twee paar schoenen. Waarom deze? De veterlaarsjes zijn mijn nieuwe winterschoenen en het andere paar is, ondanks het cut out boots zijn, verrassend warm! En het zijn Jeffrey Campbells, dus dat maakt alles goed.



Dan het onderstel. Ik heb gekozen voor een zwarte broek en een zwart leren rokje. Het leren rokje past me niet helemaal meer, maar dat is juist een motivatie om weer wat af te vallen! Ik vind hem zo bad ass. Ik ga wel een beetje valsspelen, mijn thermolegging reken ik bij het rokje in... hihi.




























Oké. Dat waren 4 items. Nog 6 te gaan! Te beginnen met de shirtjes. Ik ben hier weinig creatief in geweest, want het is voornamelijk zwart. Zwart is echter wel mijn beste vriend en draag ik het ook echt vaak, dus dat is dan goed? Het eerste topje is een top met lange mouwen en een overslag aan de voorkant. Ik heb hem zo'n 2 maanden geleden bij de Vila gekocht en ik heb hem al zó vaak gedragen! Hij is gewoon heel veelzijdig. Verder heb ik een zwart watervalhalsshirtje van de H&M gekozen en nog iets met een kleurtje. Voor de verandering in de Nederlandse keuken. Ondergoed hoef je niet mee te rekenen, dus ik reken mijn ondershirtjes niet mee!



Dan nog 3 jasjes of iets dergelijks. Bij mij is het snel zo dat het jasje de outfit maakt. Ik ben iemand die graag kleedt in helemaal zwart met één item dat eruit popt. Vaak is dat het jasje. Daarom waren twee van mijn keuzes helemaal niet zo moeilijk voor me: een beige bikerjasje en een legerjasje. De derde keuze was voor mij toch wel wat lastiger, omdat ik ook erg leuke vesten heb, dus ik heb gekozen voor een - vind ik - best wel lastig te combineren vest. 




Nou guys... wish me luck! Dit is wat ik de komende paar weken ga proberen!

3 opmerkingen:

  1. Ohh dit is altijd zo'n leuke challenge, ik wens je veel succes toe haha.

    Leuke blog en vooral header heb je trouwens :)

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!