Translate

zaterdag 9 november 2013

Samenwonen!

Voor ik het exciting nieuws vertel, moet ik eerst even laten weten: sorry, er had gisteren inderdaad een post online moeten komen, maar dat ben ik helemaal vergeten omdat ik ergens heel enthousiast over was. Mijn vriend en ik hebben namelijk besloten om te gaan samenwonen! We hebben op twee huisjes gereageerd, welke wel volgens een puntensysteem gaan. Voor alle mensen die niet weten wat dat is: je betaalt per jaar een bedrag en dan krijg je per maand een punt. Met die punten kun je dan een huisje huren, maar dat kan even duren. Wij hebben op dit moment 32 punten, maar dat is op zich niet veel.

Hier was ik dus gisteren de hele dag mee bezig! Ik heb al een bank uitgezocht en een tafeltje, al heel veel ideeën opgedaan. We hebben al afspraken gemaakt (en we hebben het huis nog niet eens!) en we zien het eigenlijk al helemaal voor ons. Daarom vandaag de bank die ik wil en een paar nieuwe huisideetjes, om maar even in de sfeer te blijven.

Translation: the reason why there wasn't a post yesterday, was because I was excited about something big. My boyfriend and I reacted on a few houses, so we might live together within a few months! It depends on the corporation which has to give the house to us. If we have more points than others, it's from us!
Anyway, I was wayyyyy to excited and that's why I forgot to write a post... I'm sorry guys.

We already chose a couch and maybe a table too, but it might be too low. What do you think?

Ikea


Kwantum

















Over het tafeltje ben ik nog niet helemaal uit. Hij is niet zo hoog, dus dat moet ik dan eerst even in het echt zien. Misschien vind ik hem wel te laag... Ach, anders is marktplaats ook altijd nog superhandig! Of de kringloop natuurlijk.

Verder heb ik nog wat meer DIY's gevonden welke ik ook helemaal leuk vind... Mijn vriendje is niet overal even weg van, helaas, maar misschien jullie wel!

Die tafel!





Wat vinden jullie?
Hebben jullie nog leuke ideetjes voor in huis?

5 opmerkingen:

  1. Ohh, wat leuk! Van harte gefeliciteerd :) Succes met het zoeken naar jullie perfecte stulpje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk zeg! Gefeliciteerd :-) Heel veel succes met jullie zoektocht, maar dat komt vast wel goed haha. En wat een toffe tafel zeg! Die zou ik later ook wel willen hebben xo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! We hebben op twee huisjes gereageerd, dus het is nu afwachten!

      Verwijderen
  3. Wat super leuk! Gefeliciteerd meid! :)

    x Marle
    www.dutchfashiongirl.com

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!