Translate

maandag 28 oktober 2013

Mededeling: vanaf vrijdag 1 november heb ik een nieuw domein!

Vanaf vrijdag 1 november ga ik over naar mijn nieuwe domein!
Ik heb er lang over nagedacht, maar ik ga het toch doen. Als het goed is, blijven de huidige volgers mijn blog gewoon volgen onder mijn oude naam, maar de nieuwe naam wordt............. *tromgeroffel*


Ik vond het wel leuk klinken. Met mijn vriend heb ik gebrainstormd en na veel namen die het toch nét niet waren, ben ik toch voor deze gegaan. Ik weet natuurlijk niet of ik deze naam wel altijd leuk blijf vinden, maar deze is in elk geval een stuk persoonlijker dan de 'route to paris' die ik nu heb. Dat vond ik eerder een hele mooie naam, nu ben ik er al niet meer zo weg van. Ik denk dat dat minder snel gaat gebeuren met Styles by Ginny!


Waarom blijven jullie mijn blog gewoon volgen zoals jullie nu ook doen? Ik laat het domein 'doorsturen' van routetoparis naar Styles by Ginny. Het is dus gewoon omgeleid en voor iedereen ziet het er gewoon uit als Styles by Ginny. De nieuwe volgers daarentegen volgen wél het nieuwe domein.

Hoe heb ik dit gedaan? Via het bedrijf Exonet. Ik ontdekte dit bedrijf doordat ik aan het zoeken was naar hoe je een eigen domein kan aanschaffen. Op de site van Vera Camilla vond ik deze naam en hierna heb ik veel mailcontact met ze gehad. Ze reageren echt héél snel (zelfs al een keer binnen 2 minuten!) en dat is superfijn. Ook stelde ik een heleboel vragen, maar ze antwoorden ook echt in lekentaal, zodat zelfs ik het begrijp.

Wie heeft mij verder geholpen? Anouk van Keysofanouk.nl! Zij heeft precies zoiets gedaan, alleen via een ander bedrijfje. Ze heeft een heel lief mailtje teruggestuurd en op die manier al mijn laatste onzekerheden weggenomen om alsnog de stap te zetten. Dank je wel, Anouk! Heel lief van je.

Ik ga dan ook beginnen met een YouTube account, waar ik elke 2 weken een video op zet. Fashionvideo's zijn vooral mijn idee om te gaan maken. Ook maak ik 3 keer in de week een blogpost: elke maandag, woensdag en vrijdag. Going (a little bit more) professional!

Wat vinden jullie van de naam? 

1 opmerking:

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!