Translate

dinsdag 1 oktober 2013

De mooie dingen in het leven #2

Vandaag is de eerste dag van een nieuwe maand. Afgelopen maand stond voor mij vooral in het teken van school, aangezien school toen weer begon. Opstarten is mijn keywoord van vorige maand, want ik vond het maar wat lastig. Ik zat nog veel te veel in de zomervakantievibe en wilde er maar niet aan. Stiekem nog steeds niet, maar het gaat al een heel stuk beter.
Er zijn natuurlijk ook leuke dingen gebeurd! Gezellige avonden met vrienden, een Primark tocht, de bioscoop, de Pasar Malam, vanalles! Ik ben begonnen met diƫten en ik heb mijn oude baantje opgezegd en ik ben begonnen aan een nieuwe. Al met al een best bewogen maand, zou ik zo zeggen.
De volgende maand gaan we positief in! Ik heb al een paar leuke afspraken staan (zoals walibi fright night!) en ik heb deze maand 4 jaar met mijn vriendje. Ook gaat school al een stuk beter, so let's do this!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!