Translate

woensdag 7 augustus 2013

Uit de oude doos - vakantiefoto's.

To translate this article, hit the 'translate' / 'selecteer een taal' button left on top.
Nu deze post online staat, ben ik op vakantie. Ik kan dus niet reageren op jullie  en al jullie leuke reacties lees ik later!

Écht uit de oude doos is het niet, want deze foto's zijn maximaal 3 jaar oud. Aangezien dit mijn eerste 'geplande post' is omdat ik vandaag op vakantie ben gegaan (yay!), vond ik het wel leuk om in het thema van de vakantie te blijven. En dan wel vakantie met mijn vriendje. Ik heb mijn vriend in mei 2009 ontmoet en sinds oktober 2009 zijn we samen. We hebben dus al heel wat leuks meegemaakt samen! Hij was 17 en ik was 15 toen we bij elkaar kwamen, nu is hij 21 en ik 19. De tijd gaat echt snel! In 2010 gingen we voor het eerst samen op vakantie. Dat was echt een avontuur, voor mij ook meteen de eerste keer dat ik zelf op vakantie ging. Helemaal zonder ouders. In deze post zal ik mijn vriend maar even een naam geven. Hij heet Lars. Het leek mij wel leuk om jullie een reisje door de tijd te geven door jullie onze oude vakantiefoto's te laten zien! Als ik dan weer terug ben, lijkt het me leuk om een 'en zo was mijn vakantie' post te maken.

2010. 
Onze eerste vakantie was naar Ameland. Lars' vader bracht ons naar de boot en daar gingen we. We stonden op een camping met een tent geleend van Lars' ouders en we gingen met twee koffers lopend naar de camping. Ik zeg je één ding: nooit - doen. Op internet stond dat het 1,5 kilometer lopen was. Ja, naar de bus misschien. 8 kilometer later hadden we de camping gevonden en tussendoor hadden we de nodige woede uitbarstingen al gehad. Eigenlijk is dat een heel erg grappige herinnering. Verder was deze vakantie echt heel leuk. Ook omdat het onze eerste vakantie is, heb ik hier nog veel herinneringen aan.

Practising with setting up the tent.




Very very very low quality, but here we went out for dinner!
2011.Het jaar dat we wilden vliegen, maar niks konden vinden binnen onze prijscategorie. Erg jammer, want we hadden ons erop verheugd. Toch konden we écht niks vinden en besloten we nog maar een jaartje naar Ameland te gaan! Ook gezellig! We namen weer een tent mee van de ouders van Lars en we gingen er deze vakantie wat meer op uit. Wél met de bus naar de camping, deze keer. Ook deze keer Ameland was erg gezellig samen.









2012.
 Onze eerste autovakantie. Mijn vader bood ons zijn cabrio aan om mee naar Frankrijk te rijden. Dit vonden we natuurlijk helemaal geweldig! We mochten de wagen 3 weken lenen, wat betekende dat we meerdere uitjes ermee gemaakt hebben. We voelden ons wel heel stoer in die wagen. Voor Lars was het de eerste keer rijden naar het buitenland. We hebben heel veel leuke dingen meegemaakt met de auto en de vakantie in Frankrijk was indrukwekkend. Dit jaar gaan we niet ver van die plek af op vakantie!

Our ride. 




The lake we saw from the camping. 
Our improvised table. 
Delicious pizza!











1 opmerking:

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!