Translate

zaterdag 10 augustus 2013

Mijn collectie ..... shorts & mijn 100e post!

Bij een fashion (& lifestyle) blog horen posts over fashion. Dat is niet altijd even makkelijk, want de ene keer ben je er meer mee bezig dan de andere keer. Medebloggers zullen hier vast in kunnen delen! Daarom sla ik verse ideeën altijd snel op in m'n mobiel en het viel me op dat ik vaak ideeën heb als 'mijn collectie kettingen' of 'mijn schoenenstash'. Daarom leek het me wel heel leuk om te beginnen met een nieuwe post die zo nu en dan eens terugkomt: mijn collectie..... Om het een beetje in zomerse sferen te houden, gaat de eerste versie van 'mijn collectie...' over mijn shorts!

Terwijl jullie dit lezen zit ik lekker te genieten van une baguette in la France met mijn vriendje! Ik vond het leuk om vooruit te schrijven en daarom weet ik ook dat vandaag mijn 100e post alweer is! Dat ging snel! Ik heb mijn blog al een tijdje, maar in 2012 deed ik er heel weinig mee. Dit jaar ben ik echt aan het bloggen geslagen en ik vind het heel leuk. Op naar de volgende 100, zal ik maar zeggen!

Translation: with a fashion and lifestyle blog come fashion and lifestyle posts. Not always very easy, because your head can wander around very much. That's why I save my fresh ideas in my cellphone and I noticed that I often have ideas like 'my shoestash' or 'my collection necklaces'. That's why I'm going to make a post about my collection ........ every once in a while. Because it's summer, I figured I should stay in the summer mood! My first 'my collection...' will be about my shorts. 
That's not all the exciting news I've got for you today! This is my 100th post! Okay, I have got my blog already for 1,5 years, but in 2012 I didn't blog alot. This year I really start liking it again and here I am! On to the next 100!


































New Yorker


Only

Primark

Gifted

Skooter
DIY

Verkoophuis Slagharen


















































































Primark
New Yorker (this is a light yellow colour, which was really hard to get on photo well)



Wat vinden jullie van mijn shortjes?
Welke is jullie favoriet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!