Translate

zaterdag 10 augustus 2013

Ik wil nog weten, ik wil nog lezen, ik wil nog zien...

De titel klinkt heel diep, maar ik heb het gewoon over  boeken en films! Ik was vroeger altijd een meisje dat héél veel las en daar ben ik jaren mee gestopt. Onlangs ben ik daar weer mee begonnen! Ik liep in mijn eigen stad en daar was een boekenmarkt, waar ik even ben gaan kijken. Daar heb ik een oud boek van de bieb gekocht voor één euro en toen ben ik gaan lezen. Wát een leuk boek, dus ik heb de smaak weer te pakken.

Ik heb al mijn oude boeken onder het bed weggehaald en uitgezocht wat ik op mijn kamer wil hebben staan (de niet-kinderboeken). Ik ontdekte dat ik nog 4 ongelezen boeken had! 3 Thrillers, waar ik heel veel van houd, en 1 dramaboek. Lijkt me allemaal heel leuk en toen kreeg ik de smaak helemaal te pakken. Daarom een lijstje van 'ik wil nog weten, ik wil nog lezen, ik wil nog zien...'

Translation: there are a lot of books and films I still want to read/watch. I used to be a girl who read a lot, a few years ago I quit doing that. 2 Weeks ago I started doing that again, because I've bought a really awesome book on a bookmarket. Since than I really want to read a lot of books and that why I made a list for you guys! There also are a few films I really want to watch, which resulted in another list of awesome movies.





















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!