Translate

dinsdag 6 augustus 2013

Ik ga op vakantie en neem mee..............

To translate this post, hit the 'selecteer een taal' / 'vertaal' button left on top. 

Ja! Morgen is het dan eindelijk zo ver: ik ga met mijn vriendje op vakantie. Daarvoor moet je heel veel inpakken, plannen, organiseren en vast je zitvlees trainen, want wij gaan met de auto naar Frankrijk! We hebben een leuke camping uitgekozen ergens in het midden van Frankrijk aan een meer. We hebben een hele mooie, grote tent aangeschaft in februari en die gaan we een weekje heerlijk testen in Frankrijk.
Aan op vakantie gaan zit een hoop gestress: ben je niks vergeten? Gaat het goedkomen? Kan ik het wel vinden? Is de camping wel leuk? Om een beetje stress weg te nemen, heb ik een inpaklijst gemaakt op het whiteboard van mijn vriendje. Heel handig om alles af te kunnen vinken! Ik neem ook een papieren versie hiervan mee, zodat ik weet wat ik allemaal bij me heb.




























Inpakken vind ik eigenlijk erg leuk. Ik kan lekker kledingsetjes bij elkaar zoeken die ik aan wil doen, een beetje vooruitdenken over outfitposts, rekening houden met het weer en m'n koffer lekker volstouwen. Uitpakken is wat minder mijn vriend, maar dat is opruimen sowieso. Het is handig om setjes bij elkaar te leggen, zo weet je zeker dat je op vakantie er een beetje fatsoenlijk uit gaat zien en heb je een overzicht over wat je mee wil nemen! Ik heb ook allemaal setjes gemaakt en ik ben gekomen tot in totaal 7 shirtjes, 3 shortjes, 2 jurkjes, 1 vest, 1 spijkerjasje, 2 lange broeken en een joggingbroek. 4 paar schoenen mogen ook niet ontbreken (wat erg, eigenlijk...).













































































En natuurlijk moet je ook wat hebben om je mee te vermaken in de auto! Ik heb een aantal tijdschriften ingeslagen en dit jaar begin ik met een reisboekje, waar ik de leukste dingen van onze vakantie inschrijf! Dat winnie de pooh boekje is mijn adressenboekje, die vind ik gewoon heel schattig.


Ik ben dus de komende dagen weg en zal niet in staat zijn om te reageren op jullie via mijn blog en ik ben ook niet in staat om op jullie blogs te kijken... Ik zal donderdag of vrijdag weer terug zijn en dan maak ik de grote inhaalslag! Tussendoor is bijna elke dag een post ingepland, dus dat hoeven jullie niet te missen.
Een hele fijne zomervakantie nog en ik zeg adios amigos!

2 opmerkingen:

  1. Leuke spulletjes dat je meeneemt, de jurkjes zijn mooi!
    Ik maak zelf ook altijd lijstjes, zodat ik zeker niets vergeet,
    daar ben ik altijd superbang voor ^^

    Liefs, Liese
    Cats & Dresses

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel plezier en geniet ervan :) Ik ben zelf echt dol op inpakken, lekker setjes maken en afvinken maar van je inpaklijstje haha! xo

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!