Translate

maandag 26 augustus 2013

Even kletsen, een eigen domein kopen & de mooiste schoenen van de wereld.

Vandaag moest er eigenlijk een post online komen over mijn nieuwe aankoopjes van vandaag, want ik ben naar Groningen geweest om te shoppen! Hallelujah, wát een leuke stad om te shoppen. Ik heb een paar hele leuke aankoopjes gedaan, maar omdat het licht gewoon te lelijk was om mooie foto's te krijgen, besloot ik om dit morgen te doen. Dit laat wel ruimte over voor andere onderwerpen!

Ik wil jullie namelijk wat vragen. Meerdere dingen. Allereerst spookt het al een tijdje door mijn hoofd om een eigen domein te kopen. Ik vind het sowieso heel leuk staan om .nl achter mijn naam te hebben in plaats van .blogspot.nl. Daar moet iedereen het wel mee eens zijn. Maaaar er kleven ook nadelen aan. Je bent je volgers meteen kwijt én al je reacties zijn foetsie. Je kan je posts geloof ik wel overschakelen, maar die staan dan allemaal op dezelfde datum. Best wel zonde, vind ik hoor. Maar aan de andere kant: nu heb ik nog niet zoveel volgers en berichten, waarom niet júíst nu?
En dan nog de naam. Route to Paris, ja, leuk hoor. Maar ik vind het niet een naam om .nl achter te zetten. Het moet persoonlijk zijn én pakkend. Ik vind het heel moeilijk om zoiets te bedenken. Ik heb mijn persoonlijke meesterbrein al aan het werk gezet om me te helpen (mijn vriend, haha), maar toch. Het moet persoonlijk zijn, dus ook eigenlijk vanuit jezelf bedacht zijn. Dus als eerste zou ik graag van jullie willen weten: een eigen domein, wel of niet?

Ten tweede vind ik het ook belangrijk dat mijn lezer(s)essen mijn artikelen leuk vinden. Maar wát vinden jullie leuk? Ik weet zelf heel goed wat ik leuk vind: outfitposts, lookbookfilmpjes, wishlists, tip-topics en huiskamerideeën. Maar dat ben ik. Wat vinden júllie leuk om te lezen en wat moet ik vaker voorbij laten komen? Ik heb besloten dat ik graag in 2014 een nieuwe start wil maken en dan professioneler wil gaan. Een goede camera kopen staat op dat lijstje bijvoorbeeld, maar eventueel ook een .nl domein?

Ten derde komt de meest knagende vraag van allemaal en ik hóóp dat één van mijn lezer(s)essen dit weet.
Waar in godsnaam kun je deze schoenen kopen? Ik denk dat ik dit serieus zo'n beetje de mooiste schoenen vind die ik ooit heb gezien en dat betekent dat ik ze in mijn collectie hoor te hebben, vinden jullie ook niet?
Als jij een idee hebt of een vriendin misschien, tip me dan alstjeblieft! Je maakt me op slag gelukkig, dat beloof ik je. Dan heb jij je goede daad van die dag ook weer gedaan!


Dus kortom wat ik graag van jullie zou willen weten:
1. Zal ik een eigen domein kopen en dus professioneler gaan per 2014?
2. Wat voor artikelen vinden jullie leuk om te lezen? (lees: outfitpost, huiskamerpost, wishlist, vul zelf in!)
3. Waar kun je deze schoenen kopen?!

Dankjulliewel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!