Translate

maandag 8 juli 2013

NEW IN - H&M macrame tasje

Een paar jaar geleden waren Ginny en tassen echt onafscheidelijk, tegenwoordig heb ik dat een stuk minder. Vaak vind ik ze duur en dan vind ik het zonde om te kopen, omdat ik toch meestal dezelfde gebruik. Maar ik zag deze beauty in de sale op de H&M site van 14,95 voor 8 euro en tóén kon ik me toch echt niet meer bedwingen. Zodoende heb ik er een erg leuk tasje bij. Handig voor shoppen dichtbij, tentamenweken waar je alleen een pen nodig hebt en uitgaan.

Translation: Ginny and bags were inseparable, at least a few years ago. I'm more into shoes now, mainly because I think bags are expensive and I use the same one most of the time. But when I saw this pretty little bag in the H&M sale for 8 euros instead of 14,95, I really had to get it. It might be not the most practical bag, especially not when it's raining since it has holes everywhere, but I just love it so much. What do you think of this bag?









Schattig, toch? Ik vind het een tasje die echt bij de festival stijl past. Hij lijkt me alleen minder praktisch daar, alleen al om de kleur. Ook is het misschien niet het meest handige tasje als het gaat regenen, omdat hij gewoon aan elkaar geknoopt is. Er zitten dus heel veel gaten in. Een echt zomertasje dus! Ach, hij staat alleen al leuk als eyecatcher in mijn kast.

Wat vind jij van dit tasje? 

4 opmerkingen:

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!