Translate

woensdag 10 juli 2013

Mijn behoefte om te shoppen en de H&M paspoppen.

Kennen jullie dat? De ene keer kun je niks vinden, de andere keer wil je álles wat in de winkel ligt. Vaak heb ik dit om de twee maanden. Als ik even heel goed heb geshopt, ben ik wel even uitgeshopt. Deze keer gaat het bij mij alleen even anders. Ik heb net bij Primark flínk geshopt, ik ga maandag weer uit shoppen en heb de afgelopen maand niks anders gedaan dan bestellen bij H&M, eBay afgestruind en nieuwe webshops ontdekt. Toch is mijn shopdrang, we kunnen het wel 'behoefte' noemen, nog niet weg.
Ik heb teveel leuke ideetjes voor lookbooks, DIY's en gewone outfits om niet te shoppen. Het kijken van lookbooks en 'How I style...' video's helpt hier niet echt bij. Dit hoort nu bijna bij mijn dagelijkse routine.
Omdat ik óók bijna elke dag kwijl op de H&M site, vond ik het wel leuk om weer paspoppen aan te kleden. Vandaag geen outfit van mezelf, maar 5 outfits van de H&M. Styled by moi. Enjoy!

Translation: this probably sound really familiar, but I sometimes need everything in store and sometimes I can't find a thing. After I went shopping, and than I mean GOOD shopping, I'm done shopping for a while. Now I just can't find the 'done with shopping', which results in endless staring on the internet. I just have too many ideas for DIY's, lookbooks and normal outfits. Watching lookbooks and 'How I style...' vids on YouTube don't really help me. I love the H&M and I actually watch their webshop almost everyday, so I figured it would be fun to show you some outfits I love. Today not an outfit of myself, but from H&M! But styled by me. What do you think of these outfits? Do you like posts like this?









Wat vinden jullie van deze outfits?
Vinden jullie zulke blogposts leuk?

4 opmerkingen:

  1. Prachtige outfits! Ze zijn allemaal leuk!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfits (:
    Ik maak ook altijd graag outfits op die paspoppen ^^

    Liefs, Liese
    Cats & Dresses

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, leuk is dat he! Soms ontdek je dan ook een leuk een item eigenlijk kan zijn.

      Verwijderen

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!