Translate

dinsdag 9 juli 2013

Liefde - de tailleriem.

Het accentueert je figuur, het fleurt elke saaie outfit op, je hebt ze in alle soorten, maten en kleuren. Waar hebben we het vandaag over? Juist, de tailleriem. Tegenwoordig zien we de tailleriem niet zo vaak meer, maar daar laten we ons niet door tegenhouden! Ik vind de tailleriem al jaren een must-have voor in je kast.
Hij maakt je lubberige shirtje weer als nieuw en ik heb al menig kledingstuk op deze wijze een tweede leven in kunnen blazen. Afgelopen Primarktrip (waar nog een filmpje van komt, pinky promise!) heb ik een tailleriem meegenomen. Ik zag hem in mijn ooghoek hangen en kon hem écht niet laten hangen. 
Vandaag staan mijn posts dan ook in het teken van de tailleriem. Later vandaag zien jullie hoe ik mijn nieuwe riem combineer, maar ik geef jullie vast een sneakpeek!

Translation: today we're talking about a must-have fashion piece which comes in many colours, sizes and desings. We're talking about an item which flatters your figure and perks up every boring outfit. Of course we're talking about the waist belt! I've been loving waist belts for years and in my last Primark trip I've bought a very nice one. You can see a sneakpeek of my pretty waist belt here, but later this day I'll show you how I combined it! I also looked up some other waist belts for you, just to show how many waist belts there are. What do you think of the waist belt? Do you ever wear one?

Mijn riem is nog maar een topje van de ijsberg: er zijn namelijk zóveel soorten en maten. Zelf heb een aantal hele leuke, maar ik zocht voor jullie ook een paar leuke op. Natuurlijk zitten hier ook een paar met een lace up effect in. Dat is mijn eerste en laatste liefde, hier schreef ik er al eerder over.

You can find all of these on eBay.com


Wat vind jij van de tailleriem?
Draag jij er wel eens één?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!