Translate

donderdag 25 juli 2013

APP - spiertrainingen.

To translate this article, hit the translate/ 'selecteer een taal' button left on top. 

Een paar maanden geleden heb ik een app ontdekt: 'dagelijkse buikspiertraining'. Ik hoorde dit van een vriendin en zij legde uit dat je het maar 5 minuutjes per dag hoeft te gebruiken, wat natuurlijk mijn interesse wekt. Ik ben nooit iemand geweest van het lange sporten, tenzij het een sport is waar ik echt plezier in heb. Badmintonnen kan ik wel een tijdje doen (al word ik na een tijdje chagrijnig van het feit dat de shuttle steeds op de grond valt) en skeeleren heb ik ook altijd geweldig gevonden. Toch zijn dat mooi weer sporten en at the end of the day willen we allemaal een strakke buik. Oké, een buik à la Doutze Kroes zal het nooit worden en sterker nog: dat hoeft ook niet. Ik houd heel veel van eten en doe dit ook graag. Maar om mijn vetjes toch een beetje in bedwang te houden, moeten we wel wat doen. Hierom wil ik deze app even met jullie delen.

Hij is te verkrijgen voor een paar spiergroepen. Je hebt dagelijkse konttraining, dagelijkse cardiotraining, dagelijkse buikspiertraining, dagelijkse beenspiertraining en dagelijkse armspiertraining (voor zover ik heb kunnen vinden). Dan ga je beginnen. Je kan kiezen voor 5, 8 of 10 minuten en je kan kiezen hoe vaak je de training overnieuw wil doen. Wanneer je gemakkelijk begint (5 minuten, 1 ronde), krijg je 10 oefeningen voorgeschoteld die iemand voordoet. Elke oefening duurt dan 30 seconden. Dat is nog wel goed vol te houden, dacht ik zo? De app is gratis te downloaden, maar hij is er ook in de betaalde versie te verkrijgen. Als je typt 'dagelijkse buikspiertraining' dan vind je de app wel.

Mijn ervaringen met de app zijn eigenlijk erg goed. Je moet wel leren om gedisciplineerd elke dag de oefeningen te doen, wat voor mij ook een beetje lastig is. Maar, als je goed mee doet, ga je het zeker merken! Ik had de dag erop spierpijn, heel erg. In mijn buik! Dat komt niet heel vaak voor. Zeker een aanrader, dus.







Wat vind jij van zulke apps?
Denk je dat het werkt?

2 opmerkingen:

  1. Ooh die heb ik een tijd terug ook gedaan, maar helemaal vergeten dat ik ze had. Misschien maar weer mee beginnen. :) Ik houd ook niet van lang sporten haha. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nice app <3 your blog is very lovely and interesting. im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!