Translate

zondag 30 juni 2013

The wardrobe tag.

De tentamenweek is afgelopen! Eindelijk, maar vakantie heb ik nog niet. Ik moet nog twee cijfers terugkrijgen en nog één verslag inleveren. De andere toetsen heb ik goed gemaakt! Ik heb drie keer een 7 terug en één keer een 'behaald'. Dat was al een dansje waard, vind ik. 
Ik ga vanaf vandaag ook weer meer bezig met bloggen! Ik zit stampende vol ideeën, dus daar zullen jullie binnenkort meer van zien! Vandaag heb ik voor jullie een wardrobetag. Een aantal vragen over mijn kledingkast en -natuurlijk- wat foto's!
Als je deze tag over wil nemen omdat het je leuk lijkt om te maken, mag je dat gerust doen!

Translation: jeej! I've had my exams. I passed 4/6 already and I'm waiting for the other 2. From now on I'm blogging more again! I have a lot of ideas I want to try. Today I've got an wardrobe tag for ya'll. If you like it and you want to make this on your own blog: feel free to copy the questions!

1. Welk kledingstuk draag je nooit?
Which piece of clothing from your closet do you never wear? 

Dit is zo'n vraag waar ik mijn halve kledingkast wel bij op kan noemen. Ik heb nog vrij veel kledingstukken van 'vroeger', omdat ik me pas sinds een jaar of 2 echt bezighoud met kleding. Maar als ik moet kiezen, dan kies ik toch wel voor deze sweater. Ik vind hem op zich erg leuk! Alleen is hij niet echt 'mij' meer en daarom draag ik hem niet meer.

2. Wat is je favoriete jurkje?
What's your favorite dress? 

Jurkjes zijn zo leuk! Ik draag ze alleen bijna nooit, ik draag veel vaker rokjes. Toch heb ik wel een paar leuke jurkjes. Als ik een jurkje moet kiezen die op dit moment het beste bij mijn stijl past, is het dit bodycon jurkje van de Primark. Ik heb hem met Kerst gedragen, maar ik vind het een jurkje die je eigenlijk altijd wel kan dragen!




3. Welk kledingstuk draag je te vaak?
Which piece of clothing you own you actually wear too often?

Mijn spijkerjasje, definitly. Ik heb hem nog niet eens een jaar, maar de mouwen zijn al helemaal gerafeld. Ik vind hem zo leuk en hij past echt bij mij en ook bij zoveel kledingstukken, ik draag hem bijna elke dag. Daarom ben ik ook hard op zoek naar vervangingen, zodat hij niet te snel in verval raakt. Dit is echt zo'n once in a lifetime jasje. 



4. Wat is jouw lievelingstrui?
What's your favorite jumper?
Ik ben niet zo van de truien, maar ik heb wel een trui die ik echt heel mooi vind. Die heb ik afgelopen winter ook wel regelmatig gedragen! Hij is een beetje anders, ook al is hij gewoon van de H&M, en daarom vind ik hem mooi.



5. Wat is je shirt met de leukste print? 
What's your favorite printed shirt?
Ik heb heel veel geprinte shirtjes, alleen ik draag ze niet zo vaak meer! Sommigen nog wel, maar dat zijn niet echt speciale printjes. Vroeger koos ik de shirtjes echt uit om het printje en daarom heb ik ook alleen een paar 'speciale' printjes uitgekozen voor deze wardrobetag! Anders had ik mijn halve kast wel kunnen fotograferen.






6. Wat is je favoriete paar schoenen?
What's your favorite pair of shoes?Dat is heel moeilijk om te zeggen... Ik heb best veel paar schoenen. 30 ofzo? Iets minder misschien. Maar mijn makkelijkst te combineren paar én ze lopen het fijnst, is denk ik mijn paar biker boots.

7. Welk kledingstuk doe je nooit meer aan maar vind je zonde om weg te gooien?
Which piece of clothing do you never wear but you can't get rit of?Oe, dat is een moeilijke. Ik denk mijn groene jurkje met een 'jasje' erbovenop. Hij past me eigenlijk helemaal niet als ik hem als jurkje draag. Hij kruipt raar op en ik kan niet eens een beetje bukken. Maar ik ben op de één of andere manier toch in de veronderstelling dat ik hier ooit een jasje van kan maken, of iets dergelijks. Daarom doe ik hem niet weg!

8. Wat is de lelijkste broek die je hebt?
What's the ugliest pants you own?Ik vind hem niet echt lelijk, maar het is meer dat ik niet zo van wijde pijpen houd. En ik krijg hem nog maar heel moeilijk dicht, ook niet het allerprettigst. De R op de kontzak vind ik dan wel weer mooi.



9. Welk paar zijn je leukste sokken?
What's your nicest pair of socks?
Ik heb best wel veel leuke sokken. Vroeger had ik altijd leuke, gekleurde teensokken! Die kan ik alleen niet weervinden... Jammer. Die kwamen goed van pas in deze tag.

Ik denk dat ik nu dan toch moet gaan voor een paar lekkere warme fluffy sokken en een 'gewoon' paar leuke geprinte sokken!

10. Wat is het eerste kledingstuk die je in je kast ziet?
What's the first piece of clothing you see when you open your closet?
Een hele roede met kleding! Ik kan in mijn kast staan. Of ik het nou een inloopkast kan noemen, weet ik dan weer niet, maar het is wel handig.

Wat vinden jullie van zo'n tag? 

5 opmerkingen:

  1. Onwijs leuke tag! Die biker boots zijn zo gaaf, ik wil ze ook heel graag haha :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ze zijn nu in de aanbieding bij www.hippe-schoenen.nl! Daar heb ik ze ook vandaan. Ze waren daar 40 en nu 30!

      Verwijderen
  2. Wat een super leuke post,ik vind de topjes leuk met de strik er op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze tag had ik nog nooit gezien, leuk! Het jurkje met studs vind ik gaaf door de vorm ervan. :) x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!