Translate

dinsdag 18 juni 2013

Sneakpeek #2: leuke ideeën voor in huis en je slaapkamer.

Een mens kan oneindig veel passies hebben. Nu ben ik niet een persoon met veel passies, maar één ding is zeker. Ik heb een passie voor interieur. Als ik plaatjes zoals deze zie, dan loopt het water me al in mijn mond. Ik kan echt uren kijken naar zulke plaatjes en een mentaal beeld maken van hoe mijn huis er later uit gaat zien. Soms maak ik er ook tekeningen van en één persoon die deze passie deelt, is mijn moeder. We kunnen dan ook uren samen ideetjes uitwisselen. In januari heb ik al eens een sneakpeak gemaakt, waarin ik een aantal leuke plaatjes heb laten zien. Ik vond het hoog tijd om weer eens een 'sneakpeak' post te maken en ik ben van plan om dit vaker te doen! Ik volg ook een aantal blogs omtrent wonen, zoals Éénig wonen en Martine's blog. Ik denk dat het wel opvalt dat ik echt houd van houten meubeltjes en een landelijke stijl. Ben heel benieuwd hoe mijn huis er later uit gaat zien!

Translation: one of my passions is interior. I can search for inspiration for hours and even though I don't have a house of my own, I already know whats it gonna look like. In january I made a blogpost like this and since I really like this, I figured I should make another one. What do you think of blogposts like this? 

This would be so pretty to have.


Something else than wallpaper!
Love this. 



Great idea for an cupboardbed or a closet!


I want a mirror like this!



This is a couch, which is pretty, but I would like a bed like this!
So pretty.





Welk plaatje vind jij het mooist?
Wat vinden jullie van zulke blogposts?

2 opmerkingen:

  1. Leuke ideetjes! :)

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel leuk uit allemaal! Leuke post!!

    X Shanna
    http://thesparklingsofhappiness.tumblr.com

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!