Translate

woensdag 19 juni 2013

Review - Dove summer glow.

Voor de echte pure blanken onder ons, zoals ik, waarbij de in en in witte benen niet kunnen ontbreken, is er een redding ontwikkeld. De zelfbruiner. Nu is deze al een aantal jaren op de markt (wat zeg ik? Ik denk al wel 20?), maar ik ben nooit iemand geweest die het gebruikt. Ik heb altijd snel het idee dat het er nep uit gaat zien, dat mensen denken 'oh, zij had gisteren nog niet zulke bruine benen' of dat ik lelijke vlekken op mijn benen maak. Omdat ik nu toch wel echt zat was van mijn benen en hun witte kleur, heb ik de stoute schoenen aangetrokken en heb ik mijn benen vorig jaar voor het eerst gebruind. Toen ik hoorde dat het gisteren en vandaag weer zo warm zou worden, heb ik het er gisteren weer op gewaagd. Ditmaal met Dove summer glow.


Wat vind ik van het product?
Allereerst wil ik even zeggen dat mijn moeder me heeft geholpen (dank je mam!), ik heb weinig uitgevoerd. Als jij zelf ook zo bang bent om vlekken te maken of om het verkeerd te doen, vraag dan iemand om je te helpen die er wél verstand van heeft. Je kan ook zelf gaan knoeien natuurlijk, maar gegarandeerd dat dat in de eerste instantie niet goed gaat. Van een goed voorbeeld, moet je het leren!
Het product zelf is makkelijk uitsmeerbaar en je hebt niet meer dan een drupje ter grootte van een 2 euro munt nodig. Hiermee kun je makkelijk één been insmeren plus voet.
Het goedje trekt relatief snel in, maar het blijft wel even plakken. Bij mijn moeder gaf hij na twee keer douchen ook nog af. Ze had een witte broek aan, dus dan zie je dat. De broek moet er dan wel een dag lang overheen hebben gezeten, het is niet zo dat je overal waar je gaat zitten en vlek achterlaat.

De volgende dag...
De volgende dag werd ik wakker met prachtig egaal bruine benen!
Op de foto is het niet erg goed te zien, dit heeft natuurlijk ook te maken met de lichtval, maar het is toch echt zo. Je benen plakken een stuk minder én je hebt de natuur een beetje geholpen. Uit voorzorg zou ik de eerste dag geen lichte broek aandoen, maar je kan de vlekken er gemakkelijk weer uitwassen.
Wat ook wel fijn is, is dat je niet meteen poepie bruin wordt. Dan lijkt het erg onnatuurlijk. Als je binnen een paar dagen opnieuw insmeert, wordt je geleidelijk aan bruiner. Dit past dan veel beter bij je eigen huidskleur!

Translation: this is a review about Dove summer glow. It's a selftanner which I used for the first time. Normally I'm not the kind of person who uses these kind of products, but I find my legs wayyyy to white. This is why I wanted to 'help' nature a little.
This cream is very smearable and you don't have to use alot. Your legs will be sticky during the night, but the next day it will be practically gone. Than you'll have a pretty, egal brown colour.
The pictures don't show the colour as well as it is in real life, but that might be because of the lightening. I feel much more comfortable with these legs in a short!
What do you think of self tanner?


Het effect is in real life een stuk beter te zien, maar dit was in verband met lichtval niet op de foto te krijgen.
The effect is much better in real life, but I couldn't catch it on camera. Probably because of the lightening.


Wat vinden jullie van zelfbruiner? Gebruik je het wel eens of ben je er op tegen?

2 opmerkingen:

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!