Translate

zaterdag 22 juni 2013

Personal - I have an announcement to make.

Volgende week ben ik minder online op mijn site en minder bezig met bloggen.
Niet omdat ik het niet meer leuk vind, niet omdat ik geen motivatie meer heb, maar omdat ik mijn laatste tentamenweek heb. Hier wil ik even gaan knallen! Ik mag dit schooljaar nog 2 tentamens niet halen en dat is dus best wel heel goed te doen, maar dan moet ik wel gaan leren!
Omdat ik volgende week 6 tentamens heb, ben ik wel eventjes bezig.
Hierom zullen er even een stuk minder artikelen online te vinden zijn, maar zodra ik kan, ga ik weer los!
Ik vind bloggen echt leuk en ik denk dat ik mijn nieuwe hobby wel heb gevonden.
Ik hoop dat jullie het begrijpen (vast wel, iedereen heeft wel eens tentamens gehad, toch?) en voor iedereen die al zomervakantie heeft: alvast een fijne zomervakantie gewenst!

Translation: next week I'll be blogging a little less. This has nothing to do with me not liking it anymore, but I have to pass my exams. Therefore I have to study alot! I have 6 exams next week and then it'll be over (unless I have to make it a second time). I'll hope you understand and I already wish you nice summerholidays! After my exams I will be blogging alot again.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!