Translate

vrijdag 7 juni 2013

Liefde - All Stars

Ze passen overal bij, eigenlijk iedereen heeft tenminste één paar (en anders mis je wat!), ze zijn er in heel veel kleuren en motiefjes, ze lopen lekker, ze staan sportief en meisjesachtig tegelijk. Je weet vast wel waar ik het over heb: all stars! Toch zijn ze ook vrij prijzig. Dit vind ik zo jammer, ik zou zoveel verschillende kleuren nog willen hebben! Dit artikel betekent een ode aan all stars en aan mijn al jarenlange liefde ervoor. Ik denk dat ik 10 jaar was toen ze mij voor het eerst opvielen. Nu, zo'n 9 jaar verder, ben ik nog steeds in love. Speciaal voor jullie heb ik een aantal mooie exemplaren bij elkaar gezocht, zodat jullie ook iets te kwijlen hebben op deze mooie zomerdag. 


Translation: they match every outfit, everyone ownes a pair, they come in a lot of diffrent colours and prints: of course we talk about all stars! It's a shame they're so pricey. I love those shoes since I was ten and nine years later I still do. This article is an ode to all stars in general, but also to my love for them! Especially for you I've looked up a few pretty ones.

Dit zijn allemaal exemplaren van converse.com., een bedrijf uit Amerika. Sommige van deze zullen wellicht niet in Nederland te koop zijn.
These shoes are all from converse.com. Some of these might not be available in your country.































Persoonlijk zou je mij het meest blij maken met de neongele, de galaxy print, het off-white paar, de mintgroene of de gele. Ook de stonewashed (de derde) vind ik erg mooi.

Translation: personally I like the neonyellow, the 'normal' yellow, the stonewashed, the mintgreen, the galaxy printed and the off-white the most! Which one do you love the most?

Wat vind jij van all stars? Heb jij zelf een paar?
En welke van deze vind jij het leukst?

2 opmerkingen:

  1. Die fel blauwe vind ik echt super gaaf Afgelopen jaar wilde ik die kopen, maar die waren echt overal uitverkocht. Nu neemt een vriendin uit amerika de zwarte en witte mee :)

    Ik organiseer samen met CoolCat een leuke giveaway. Doe mee aan de styling contest en maak kans op €75,- shopping money!

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.nl/2013/06/giveaway-coolcat-styling-contest.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat handig! Ze zijn daar inderdaad een stuk goedkoper en vaak hebben ze daar heel veel verschillende designs.
      Wat leuk, een giveaway! Ik zal even kijken.

      Verwijderen

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!