Translate

maandag 22 april 2013

Mijn beste aankopen van 2012.

Laatst keek ik door mijn blogposts van vorig jaar.
Ik zag daar een post die ik dit jaar graag overnieuw wil doen! Namelijk ''De beste aankopen van 2011''. Deze keer alleen van 2012. Het is al april en daarom is het misschien een beetje laat, maar who cares!
Hier een kijkje in mijn aankopen van 2012.

1. Spijkerjasje van de H&M.
Oh - my - gosh. Wat heb ik deze vaak gedragen en nog steeds. Deze heb ik gekocht in een H&M in Zwolle, toen ik met een goede vriendin aan het winkelen was.



2. Layer blouse van Monki.
Vaak gedragen en super goedkoop! Hij was namelijk afgeprijsd naar 6 euro destijds. Het is een beetje een apart model, maar ik vind de laagjes zo leuk! Vooral het middelste laagje.



3. Spijkergiletje van de Primark.
Pretty, pretty, pretty. Ik houd echt van alles wat met spijkerstof te maken heeft. Oke, niet alles, maar ik vind het vaak mooi. Dit is een spijkergiletje die heel veel meisjes hebben, maar dat maakt niet uit. Je kan hem stylen zoals je zelf wil!


4. Giletje van de markt.
Allereerst natuurlijk de prijs. Mijn grote liefde is budgetkleding en dit giletje was maar 5 euro! Wat heb ik die vaak gedragen in de zomer en waarschijnlijk aankomende zomer weer, door de flitsende kleur!



5. Short van Verkoophuis Slagharen.
Pretty colour en goede prijs! Er hingen er destijds heel veel en ik was zo verliiiiefd. Ik heb hem meteen meegenomen. Oke, nadat ik hem had gepast. Hij was maar 12 euro (of misschien zelfs 11?)! In de zomer heb ik hem zo vaak gedragen, elke keer als hij uit de was kwam.



























6. Bikerboots van Hippe-schoenen.nl
Dit zijn mijn winterlaarzen geweest. Niet omdat ze zo lekker warm zijn, but they're so prettyyy. Ik draag ze nu nog steeds heel veel!



7. Armband van Fossil.
Eigenlijk was dit een cadeautje, maar toch is het heel mooi. Toen mijn vriend en ik 3 jaar samen waren, heeft hij deze prachtige armband voor mij gekocht. Hij is heel elegant met 5 mooie diamantjes. Mijn dierbaarste cadeautje ooit.




Wat heb jij in 2012 gekocht waar je heel veel profijt van hebt gehad?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!