Translate

zondag 10 februari 2013

Feeeeestje

Elk jaar vieren  mijn vriend en ik onze verjaardag samen. Ik ben jarig in november en hij in januari, meestal vieren we het een korte tijd daarna. Gisteravond was onze party en het was heel erg geslaagd! De laatste mensen gingen pas om 4 AM weg.
Een paar mensen hadden wat leuks meegenomen en omdat sommigen het wel heel leuk hadden gedaan, wilde ik dat even delen:


Het linker cadeautje is een soort kapstok waar je kopjes aan kan hangen, voor in de keuken. Ik vond het er heel erg leuk uitzien en ze had er allemaal kleingeld in geplakt!
Leuk en functioneel.
Het rechter cadeautje is een zelf samengesteld beautypakket van de Etos. Leuk ingepakt met papierschilfertjes onderin en handige zeepjes. Er zit onder andere een scrub in en een minireinigingsmelk. Handig voor op vakantie!
De onderste twee cadeautjes zijn een waardebon van de vila (jeeej) en een envelop waar op staat Shut up and take my money! Dat vond ik heel grappig bedacht, daarom wilde ik het er even bij op zetten.
 
 


En dit, mijn lieve mensen, is een broodje Veronica. Het meest revolutionaire idee van de eeuw, een stukje meesterwerk. Tenminste, als je houdt van zacht gekookt ei. Dit ziet eruit als een broodje met gebakken ei, maar je legt het met ei en brood in de pan. Je haalt het middelste stukje brood eruit, zodat daar het eigeel in kan lopen. Daar kun je later je broodje indippen. Dit klinkt heel ranzig en je denkt misschien dat je heel zacht en soppig brood hiervan krijgt. Maar het tegenovergestelde is juist waar, je krijgt een heerlijk knapperig broodje met een lekkere ei-dip. Een tip voor iedereen! Nog een voordeel: het is binnen 2 minuten klaar.
 
 
 
Morgen zal ik mijn aankoopjes van de Primark posten! Ook heb ik mijn kamer omgebouwd, dat is alleen nog niet helemaal klaar. Ik zal morgen wel posten hoe het er nu uitziet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!