Translate

woensdag 15 februari 2012

Valentijnsdag: de tips


Gisteren was het weer zover: valentijnsdag. De één vindt het helemaal geweldig, de ander vindt het - om het zo maar even te zeggen - commerciële crap. Maar wat altijd wel een probleem blijft: wat geef je aan je valentijn? Doe je überhaupt mee aan valentijn?

Ik wel. Ik heb bijna 2,5 jaar een vriendje en we vinden valentijnsdag nu leuker dan in het begin.
Ik wil dan altijd in het weekend ervoor even gezellig bij elkaar zitten: samen een filmpje kijken, uit eten. Een beetje romantisch doen. Dit jaar had ik een flesje parfum voor hem gekocht. Niet heel origineel, maar toch vindt hij het altijd leuk om te krijgen. Hij gaf mij 1 paar van de 2 schoen waaruit ik niet kon kiezen. Zo lief.
Ook superrrlief was zijn spontane cadeautje: hij kwam gisteravond bij mij en gaf een zak, gevuld met mijn lievelingssnoep & het mooiste kaartje wat ik ooit heb gehad. Dit had ik echt niet verwacht en ik vond het ook heel leuk. Spontane acties, dat is leuk op valentijnsdag!

Een aantal ideetjes wat je aan je vriendje of vriendinnetje kan schenken op deze commerciële, maar toch wel erg leuke dag:
- een lief knuffeltje. Natuurlijk een beetje afgezaagd, maar persoonlijk vind ik dat altijd leuk om te krijgen!
- een flesje parfum. En dan wel het geurtje wat je zelf lekker vindt, natuurlijk. Haha!
- een avondje uit. Compleet met een etentje, bioscoopje erachteraan. Lange boswandeling of strandwandeling.
- hotel. Maak er iets heel groots van en neem hem of haar mee voor een gezellig weekendje, met overnachting in een hotel!
- zeepjes, geurtjes. Misschien niet het leukste voor jongens, maar wel leuk om te krijgen van je vriendje! Als hij het mooi inpakt, met een leuke tekst erbij.
- praktisch. Dit vind ik zelf nooit leuk om te geven op valentijnsdag, maar weet je iets wat hij heel graag wil hebben? Dan geef je hem dat, je kan er natuurlijk altijd een liefdevolle draai aan geven!
- persoonlijk. Maak een leuke collage van jullie samen, plak het in een boek, zet het in een lijstje. Doe iets creatiefs! Dat is altijd leuk om te krijgen.

Ik hoop dat jullie wat hebben aan de valentijnstips voor volgend jaar!
       Wat vinden jullie van valentijnsdag? En geven jullie ook wat aan je valentijn?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!