Translate

dinsdag 28 februari 2012

Shopaholic: leren rokje

Ik had mijzelf beloofd om een tijdje niets te kopen. Met een tijdje bedoelde ik toch echt wel tot april of mei.
Toch kon ik, als echte shopaholic, het niet laten om af en toe toch rond te neuzen op het internet. Absoluut niet met de intentie om iets te kopen, omdat ik me keurig wilde houden aan mijn belofte. Totdat ik stuitte op een zo'n beetje het mooiste leren rokje wat ik ooit had gezien. Hij was ook nog eens maar 12,95! Ook omdat ik al een tijdje zat te kijken naar leren rokjes, was dit he-le-maal super.

Ik deed hem snel in mijn shoppingbag, om nog even verder te kijken. Toen kwam ik bij de kassa, en hij was uitverkocht! Ik baalde echt enorm, en heb de site weggeklikt.
Na een tijdje dacht ik dat ik ook wel even kon bellen of ze niet toevallig nog 1 hebben. Dit was achteraf een heel goed idee, want ze hadden nog 1! En ook nog mijn maat! Ik was helemaal happy en nu, na 2 uur, ben ik nog steeds in mijn nopjes. De telefoniste heeft me ook een zomerjurkje aangesmeert van 1,95. Hij schijnt erg mooi te zijn, met een ceintuurtje en een wikkellook. We zullen zien! Altijd welkom natuurlijk, een little black dress. En vooral voor die prijs!

Beide artikelen komen volgende week aan. Hoe ze eruit zien, houd ik nog even als verrassing.
Het is het zeker waard om mijn blog nog even in de gaten te houden!



Beide artikelen komen van de H&M site, maar staan er nu niet op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!