Translate

donderdag 9 februari 2012

Lentemode 2012



Als je googlet naar de lentemode van 2012, is het eerste wat je opvalt heel - veel - kleur.
Modellen dragen felle neonkleuren, gecombineerd met pastelkleurtjes. Veel patroontjes en kleuren door elkaar.

Om dit nou allerdaags te dragen, vind ik een béetje overdreven. Maar hoe zou ik dit wel combineren?
Nou, persoonlijk houd ik niet van felle kleuren en ben dan ook niet iemand die dat zou dragen.
Maar ik vind deze kleuren blauw wel heel erg mooi en ook oranje kun je leuk combineren. Vooral als je een beetje getint bent - of dat nou door de zonnebank is of niet - komen de kleuren heel mooi uit.


Een aantal items in felle kleuren die ik heel mooi vind zijn
 











Welke kleuren vinden jullie mooi?

1 opmerking:

  1. Leuk! Ik hou zelf vooral van pastelkleuren.. ik vind de short rechtsonder erg mooi! <3

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!