Translate

zaterdag 25 februari 2012

Kant

Kant ziet er natuurlijk supermooi en sexy uit. Ondergoed met kant verkoopt ook altijd goed en de meesten onder ons zullen ook wel zo'n setje hebben.
Maar hoe zit het met kant in kleding? Ik heb een tijdje geleden een rood, kanten hemdje gekocht. Deze draag ik met een wit shirtje eronder een een zwart, stoer jasje eroverheen. Persoonlijk vind ik het wel leuk, alleen mijn moeder is er niet helemaal weg van. Ook mijn broer kan het niet bekoren.

Dit is een plaatje  van www.nelly.com, om een indruk te krijgen.

Deze is oranje, ik heb een rode



Wat vinden jullie? Is het leuk om een kanten topje te dragen, of is dat toch net iets téveel van het goede?
Ik ben er zelf nog niet helemaal over uit. Het staat wel leuk, alleen ik ben het niet gewend van mezelf.
Dus, wat is jullie idee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!