Translate

donderdag 26 januari 2012

Wishlist #1

Ik heb het al op een aantal blogs gezien: de wishlist.
Ik vond dit een heel leuk idee om ook eens te proberen, en eens in de paar maand te plaatsen.
Mijn eerste ''wishlist'' bestaat uit vooral veel fashion, en toch weinig kleding.
Dat is omdat ik net héél veel heb geshopt & mijn H&M sale bestelling is incoming (als het goed is deze week!)

Maar jullie kennen het vast wel: als je veel kleding hebt geshopt, zie je overal leuke schoenen. Dit is dan mijn - qua schoenen toch vrij bescheiden? - wishlist.


Nummer 1: de moustache ring. Die vind ik al geweldig vanaf het moment dat ik hem voor het eerst zag, zo'n 3 maand geleden. Moustaches zijn echt grappig.

Nummer 2: minnetonka. Dit is niet precies degene die ik wil hebben, misschien wel zo'n formaat. Het heeft wel wat dat die veters zo lopen, vind ik. De kleur is ook wel mooi, alleen ik heb een keer een mooiere kleur gezien: heel licht beige. Dat heb ik nog maar bij 1 persoon ooit gezien, op een station in Amersfoort. Sindsdien zoek ik die kleur minnetonka's. Dus als jullie tips hebben?

Nummer 3: Samsung Galaxy S2 White. Dit is de allermooiste telefoon op het moment. Ik vind de meeste telefoons niet meer mooi, maar deze vind ik prachtig. Misschien omdat hij een beetje op de iPhone lijkt, qua design? He's mine, 14 april!

Nummer 4: een goede, mooie camera. Dit wil ik al jaren heel graag, en dat zal nog wel jaren zo blijven. Toch staat hij in de eerste keer op mijn wishlist, omdat ik ze zo cool vind.

Nummer 5: lange, beige laarzen. Deze vond ik op http://www.bonprix.nl/, maar toen was mijn maat al uitverkocht en nu zijn alle maten uitverkocht. Ik blijf gewoon met smart wachten op het moment dat ze weer te koop zijn & dan sla ik mijn slag!

Nummer 6: bandeau top. Deze heb ik ook van bonprix, en hij lijkt mij heel mooi zitten. Ik vind topjes met wikkels en plooien meestal heel mooi, dus deze ook. Deze heeft alleen net een beetje extra's, daarnaast is het ook nog eens een mooi kleurtje!


         Wat vind jij het leukste item? En wat staat er allemaal op jouw wishlist?

2 opmerkingen:

  1. Wauw, die laarzen van de bon prix zijn echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja he! haha, dat vinden er meerdere!
      daarom zijn ze ook uitverkocht :(

      xx

      Verwijderen

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!