Translate

donderdag 5 januari 2012

Rotterdam!

Na een zo'n 2 maanden met smart te hebben gewacht op DEZE dag -nouja, gisteren- was het dan ein-de-lijk zover. Ik ging met mijn beste vriendin een dagje shoppen in Rotterdam. Rotterdam Alexander om precies te zijn, bij de Primark! Ik heb dus een maand lang de tijd gehad om me in te lezen over de Primark, shoplogs (of 'hauls' als je dat liever zo noemt) gekeken en blogs afgespeurt. Daarom wist ik ook dat het druk zou worden, op een woensdag, in de kerstvakantie. Maar dat weerhield ons er niet van om toch heen te gaan. We zaten in de trein, helemaal blij. Hoe dichterbij we kwamen, hoe meer we zaten te wiebelen. We kwamen aan, liepen achter een stel meisjes aan die de weg schenen te weten & raakten ze ook al snel weer kwijt. Een spontane man in een kraampje wees ons de weg en uiteindelijk vonden wij de Primark inderdaad! We gingen naar binnen, vrijwel meteen de jas in de primarkshoppingbag gedaan en ons een weg tussen alle mensen door geslagen.

We begonnen bij de broeken. Ik heb een heel mooie broek gevonden, 1 die ik al heel lang zocht. Voor maar 11 euro! Dus ik was meteen in mijn nopjes. We zagen best veel leuke kleding door alle awkward en veels te kleurrijke kleding heen. We hadden nog veel meer willen passen, maar aan het eind vielen we om van de honger, waren we bijna uitgedroogt en hadden we al een dikke tas vol spullen. Volgende keer gaan we weer verder! Zal even opnoemen wat ik allemaal heb gekocht:

- 3 paar dikke, fluffy, cosy sokken.
- 5 paar leuke sokken.
- 1 broek
- 4 shirtjes
- 4 haaraccesoires
- 2 kettinkjes
- 1 armband
- een smal riempje
- 2 pakjes oorbellen
- 1 paar schoenen
- een cadeautje voor mijn vriendje
- een bh

dus dat komt neer op 20 artikelen voor 86 euro! Dat vind ik nog eens leuk. Zeker een aanrader om heen te gaan!
















 Wat sieraden die ik heb gekocht, allemaal 3 euro (behalve het haarschuifje, die was 1 euro voor 2. Wel afgeprijst)









Toen we om half 4 bij de Primark weggingen, gingen we ook  nog even naar de New Yorker! Daar hadden ze veel leuke dingetjes. Ik ben helemaal into Amerikaanse prints & daar hadden ze genoeg van! Ik heb er 1 leuk shirtje uitgekozen, met een leuke zilveren ster erop. Hij was ook maar 12,95 euro. Meenemen dus!
             


 Om meer te weten te komen kun je even naar mijn youtube account!
www.youtube.com/itsamoreee

(Ik weet dat je je youtube account kan koppelen via google aan je bloggeraccount, maar ik zit met 2 youtube accounts. Dus als je tips hebt hoe dit dan wel moet, help me? haha)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!