Translate

maandag 2 januari 2012

happy NEW year!

2012 - een nieuw begin. Een nieuw begin, gepaard met nieuwe voornemens.
Mijn goede voornemens zijn misschien standaard, maar dit jaar wil ik ze volhouden.
Mijn grootste goede voornemen is de decemberpondjes eraf sporten VOOR mijn abonnement bij de sportschool verloopt & voordat het goede weer begint.
Mijn andere - niet minder belangrijke - goede voornemen is dat ik mijn vrienden vaker opzoek. Nu mijn nieuwe studie op gang is, heb ik daar alle tijd voor. Vind ik.

Hoe ga ik dit in zijn werk zetten? Ja, ik ben eigenlijk al begonnen.
Ik eet niet meer ALLES wat ik wil. Ik ga naar de sportschool, maar laat ook wat meer avondeten staan. Ik snoep minder (ik ben zelfs naar de winkel geFIETST om kiwi's te kopen, jaja). Dacht dat dat voldoende was, aangezien het nog maar de 2e dag van het jaar is.

Vrienden? Deze week alvast 2 afspraken gemaakt, nog een afspraak  met een vriendin die ver weg woont. Ik vind het een goed begin.

Wat zijn jouw goede voornemens?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!