Translate

maandag 30 januari 2012

H&M sale bestelling!

yesssss, na 2 weken wachten kwam hij dan eindelijk binnen: het laatste gedeelte van mijn H&M sale bestelling.
Ik was op dat moment aan het werk, maar tijdens de pauze kreeg ik een smsje van mijn moeder dat hij binnen was. Met nog 3 uur te gaan, had ik aan het einde helemaal zin om naar huis te gaan.

Gouden kerstjurkje met wikkellook: van 19,95 voor 9,95






































Roestrood shirtje
: van 14,95 voor 7,45



















                
















 No racism shirt met knoop: van 9,95 (dacht ik?) voor 5,95



Denim jurkje: van 34,94 voor 4,95


  Denim jurkje met V-hals voor & achter: van 19,95 voor 4,95



Kort vestje: van 14,95 voor 2,95



Setje oorbellen
: van 6,95 (dacht ik?) voor 2,45

(vosjes - konijntjes - strikjes - klokjes - zwaluwtjes - brieven)


ik had eigenlijk meer bestelt, maar het leek me leuker om alleen te laten zien wat ik ook ga houden.
                             
Wat vinden jullie het leukst?


p.s. sorry, sommige foto's zijn wat streperig. Dit komt omdat mijn camera kapot is ...

2 opmerkingen:

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!